Sjef Janssen - Reisverslag uit Meijel, Nederland van velomeijel - WaarBenJij.nu Sjef Janssen - Reisverslag uit Meijel, Nederland van velomeijel - WaarBenJij.nu

Sjef Janssen

Door: webmaster

07 Juni 2009 | Nederland, Meijel

Sjef is Vélo-lid sinds 1997 en viert dus dit jaar zijn 12 1/2 jarig jubileum. Wellicht is het al geweest, wij hebben er in ieder geval nog niets van gemerkt. Sjef is ondertussen ook al weer 45 jaar. In het dagelijks leven regelt hij het verkeer voor rijkswaterstaat, in Italië zullen zijn Italiaanse collega's dat voor hem doen.

Sjef fiets op een Bulls 7800 Pro

• 29 Juni 2009 - 06:57

Fam. Berben:

Sjef en de rest van de Velo-fietsers heel veel succes in Italie. Veel fietsplezier en geniet ervan.
    En Sjef ...... we zullen zondag met de bbq van de Meijke wel enkele potjes bier op jullie drinken.

Groeten,
    Eric, Angelique, Rob & Maartje Berben

• 30 Juni 2009 - 21:35

Wilma:

Hallo Sjef,
    Sjef en alle andere,maak er een leuke tijd van, die je zeker over wilt doen. Niet te gek in de bergen dan komt alles goed. Heel veel succes.

Groetjes Wilma Simons, fietsmaatje van Dorrie

• 01 Juli 2009 - 16:31

Dorrie En De Rest:

Hallo,
    Alles oke??
    Veel fietsplezier daar in de italiaanse bergen en de groetjes van ons allemaal aan jullie allemaal

• 01 Juli 2009 - 16:40

Prieki:

hee pappie hoest het daar bij ons is het gezellig (zonder jou vooral) grapje veel plezier met het fietsen en je hebt mijn lekkere snoezak zeker al in je tas gevonden maar voor da je thuis komt moet die zeker op zijn want anders word je veel te dun door het vele fietsen maar voor de rest veel plezier en doe de groetjes aan iedereen die ik ken. groetjes xxxxxxxxxx prieki

• 01 Juli 2009 - 16:45

Tedje:

heeey pap!!:D
    hoe ist??
    Hier gaaat 't goed, want er zijn pas 2 geite dood, grapje.
    groetee!! en veel plezier:D
    ps: die snoepzak die je van marieke hebt gekrege krijg je makkkelijk op, want ik ken je al langer dan vandaag :P

• 01 Juli 2009 - 21:08

Hoi Allemaal,

Leuke reis gehad om vier waren we hier. Bedankt prieki voor de lekkere zak snoep. Het is hier ook lekker warm. Leuk hotel met een geweldig uitzicht. Klein stukje gefietst erg zwaar stijging 17 procent. Denise niet te veel leren en Teddo zorg dat het gras kort blijft.

Tot de volgende keer,

Ps Dorrie van harte gefeliciteerd dat je het al zolang hebt volgehouden. Groetjes van mij en mijn fietsvrienden.

• 02 Juli 2009 - 16:46

Hallo Allemaal,

Vandaag een stuk van de tocht marathone gefietst. Heel leuk panorama's maar het is hard werken om na 11 kilometer klimmen weer boven te komen, en dat met stijgings percentage van 9%. Toen we bijna boven waren begon het ook nog flink te regenen geschuild bij een museum waar de thermometer niet meer dan 8 graden aangaf.
    Verderop een lekkere kop soep gehad waarna we aan de afdaling begonnen. Enkele zatten bibberend op de fietsen. Gelukkig was het onder in het dal weer lekker weer met veel zon en hebben we de 100 km weer volgemaakt. Eric misschien ook wat voor jou. Ze hebben er lekkere snaps.Wat je op de foto ziet Dorrie is natuurlijk water. Denise, Teddo en Marieke laat eens wat van jullie horen en niet alleeen zwemmen.

Groetjes, Sjef

• 02 Juli 2009 - 18:07

Denise:

Eeej papa!

Alles goed daar?
    Hier is het in ieder geval bloedheet!
    Niet vol te houden, vooral zonder airco op school:S
    Morgen begint de proefwerkweek en ik hoop dat ik het haal, ik doe in ieder geval mijn best;)
    Het is eigenlijk best vol te houden zonder jou :P
    Maar met jou is ook gezellig hoor:D
    Vandaag maar kort naar school geweest en daarna gezwommen.
    Je vindt het natuurlijk helemaal niet erg dat je niet zondag niet kan bbq'en, want jij eet niet graag hè;)
    Ik eet wel extra veel in plaats van jou!
    Nou papa, heel veel plezier in Italië en niet teveel drinken, is niet goed voor je, zeg je ook tegen mij hè:D!

xxx Denise

• 02 Juli 2009 - 18:18

Danny:

leuk om in italie te fietsen en leuke foto's

groetjes danny driessen en der rest

• 02 Juli 2009 - 19:01

haa papa
    zo te horen komt die week helemaal goed bij ons is het echt super warm je kunt het hier niet uiuthoude zo warm is het xd ik hoop voor jullie dat het niet zo warm bij jullie is anders is het geen lekker fietsweer maar bij ons thuis gaat het goed teddo doet de xd beesten goed verzorgen en ik ga overmorgen samne met maam oma en anouk snijders met de trein naar eindhoven om te gaan shoppen (ja alweer) hahah we zullen kijken of we voor jou nog iets lueks zullen kopen (ja kopen) maar ik ga nu naar bed en nog veel plezier daar in italie en niet te xd veel zuipen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx heel veel kusjes van prieki xd

• 03 Juli 2009 - 07:18

Willemien:

Ha Sjef,
    Ben je de weg al aan het vrij maken voor als Jan in september daar komt??
    Veel succes! Ik doe het jullie niet na
    Groetjes en tot in Meyel
    Piet, Willemien, Bert en Jan

• 03 Juli 2009 - 14:48

Hoi Allemol,

We hebben er weer een fietsdag op zitten van dik 100 kilometer. Ze zijn zwaar door de enorme hoogte verschillen. Nu hebben we er 1800 hoogtemeers overbrugt zondag moeten we 4200 hoogte meters overwinnen ik hoop dat ik de finisch haal. Willemien zeg maar tegen Jan dat hij veel en veel meer moet fietsen. Anders vraagt hij het maar eens aan Pieter Bouten want die heeft limburgs mooiste al ge fietst. Denise valt het een beetje meee met het leren in die warmte, doe je best meer kun je niet doen. Teddo leggen de kippen nog eieren of zijn ze helemaal van de leg nu jij ze verzorgt. Twouwenws jij kunt de vierde niet naar maastricht want je moet de beesten verzorgen.Priki ik geniet nog elke dag van de lekkere zak snoep.Niet teveel shoppen he.Dorrie doe het rustig aan met het warme weer. Hier is ongeveer 27 graden met bewolking wel lekker als je aan het fietsen bent. Hans heb je het alweer weekend lekker rust goed uit want ik denk dat ik dat dinsdag doe. We zitten lekker hoog het koelt nu wat af. Het eten is hier ook goed, het mocht misschien iets meer zijn. Doe het allemaal rustig aan tot morgen.De foto's volgen zometeen.

Groetjes Sjef en de Fietsvrienden

• 03 Juli 2009 - 18:08

Dorrie:

Slapen jullie s'nachts met fietskleren en fiets in bed of toch met je maatje. Morgen moeten jullie maar een rustdag inlassen zodat je zondag kunt "vlammen". Bestel maar wat extra eten, of haal maar wat bij de buurman van het bord (zoals je thuis ook altijd doet, want wij hebben nu genoeg te eten. De geit is weer aan de dia, hij kan de weelde niet aan. Jullie maken erg leuke foto's. Op veel plaatsen heeft het geregend, hier is het nu wat bewolkt en lekker afgekoeld. Of er nog ren=gen komt vandaag weet ik niet. Groetjes en morgen stuur ik je wel de nieuwe stand van het kas en banksaldo.

Groetjes Dorrie

• 04 Juli 2009 - 18:23

haa papa
    jullie fietsen toch wel erg veel hoor maar ja das goed voor jou dan gaan we als je terug bent de hele tijd voor de tv zitten daar wordt
    gezellig wij (oma mama anouk snijders en ik) zijn naar de stad geweest oma had nieuwe schoenen gekockt mama had een t shirtje gekocht en anouk en ik hebben alle2 een hempje en een blouses gekocht het koste minstens 400000000000000 euro dus dat valt wel mee hahha maar bij ons is het heel gezellig want stan en juul komen bijna elke avond zwemmen en voetballen en teddo heeft de dieren niet zo goed verzogt want eentje heeft natte poep diaree dus hahah die snoepzak moet je wel delen he anders komen die andere ook niks aan veel plezier morgn en welterusten en niet zo hard snurken zo als je dat altijd doet

p.s je bed ligt heerlijk vooral met al mijn knuffels rond om me

• 04 Juli 2009 - 18:25

Prieki:

groetjes prieki trouwens hahah doei xxxx

• 05 Juli 2009 - 08:52

Wim Strijbos:

Sjef ik lees dat je daar veel stijle bergen hebt voor te beklimmen, maar goed, ook daar ging je ook voor.
    Het is vandaag de meijke middag, waar zoals alijd veel te eten en te drinken is. Het ziet ernaar uit dat we dit jaar heel mooi weer hebben tussen de 25 en 27 graden met misschien vannavond kans op een onweeesbui.
    Maar wat doen we nu met het eten dat we overhebben, en wie moeten we nu het eerst het zwembad ingooien????,,
    Ik lees in je verslag met je kinderen, als we vlees te kort hebben,
    slachten we wel je geit!
    Groetjes, ook aan de rst van de fietsers, telt een beetje op Ten Dam, je weet het nooit met iemand uit de achterhoek, en veel plezier in Italy.

Groetjes Dyonne en Wim

• 05 Juli 2009 - 09:49

Dorrie:

Jullie zijn op dit moment nog aan te fietsen, wij hopen dat alles goed is gegaan. Ben zojuist naar de Kennedymars in Someren geweest. In Heusden hebben ik en Marieke ons gestationeerd. Rond 10.00 uur kwam Jan Renders langs en om 11.00uur kwam Luuk langs. Van hieruit is het nog 10 km. dus hij zal wel om 13.00uur binnenkomen. Dit was mijn laatste berichtje, vanavond ben ik te dronken om je nog te mailen. Groetjes en tot morgenavond.

Dorrie

• 05 Juli 2009 - 20:45

Hoi Allemaal,

Hier Ben ik weer. Gisteren een rustdag gehad dus ook niks op de site gezet. Maar het heeft geloond. Vandaag een superdag gehad een schitterende tocht met tienduizend deelnemers. Heel erg zwaar klimmen van elf kilometer met een stijgings percentage van 9.5%. Heel mooi ,Ikga afsluiten misschien is dit wel iets voor Wim Srijbos en Eric Berben het is altijd beter dan dan bbq-en. Verder iedereen bedankt voor de mooie reactie's. Dorrie, Denise , Teddo en Marieke tot morgen.

Groetjes, Papa