Mart Broens - Reisverslag uit Meijel, Nederland van velomeijel - WaarBenJij.nu Mart Broens - Reisverslag uit Meijel, Nederland van velomeijel - WaarBenJij.nu

Mart Broens

Door: webmaster

06 Juni 2009 | Nederland, Meijel

Vélo lid sinds 2006 en 45 jaar jong. In het dagelijks leven is hij vooral op en rond de tractor te vinden. Deze wordt nu ingeruild voor de fiets. Mart fietst op een Gitane defenitive, speciaal voor deze reis werd hij uitgerust met een compact crankstel. Bij nader inzien wordt hiervan afgeweken en kiest Mart voor een andere cassette.

We hopen allemaal dat Mart voldoende reservebandjes bij heeft want lek rijden is zijn specialiteit.

• 01 Juli 2009 - 16:28

Hoi Mart,
    heel veel plezier met zijn allen, en hopelijk geen salto s zoals we van je gewend zijn,
    vele groetjes vanuit Meijel,
    Marion

• 02 Juli 2009 - 13:17

Marion Broens:

Mart even een zakelijke vraag,de bouw uitgraven in Egchel is voor maandag gevraagd, als je dit liever op dinsdag hebt kun je dit dan mailen naar ons dan geef ik dit door aan Lins, anders kan Piet gaan uitgraven en Pieter erbij aanwezig zijn als dit nodig is?

• 02 Juli 2009 - 16:01

Marion Broens:

Bouw uitgraven wordt dinsdag gedaan als jij weer terug bent,is geregeld, alles in orde,
    groetjes Marion

• 02 Juli 2009 - 17:02

Maud Broens:

fietspech gehad :)
    kan neet anders bij dich he :P
    natuur scheikunde waar makkelijk

xxx

• 03 Juli 2009 - 10:30

RAmon:

ha pap
    wat een leuke foto.
    is de hele velo jou aan het achtervolgen of wat is er achter jou aan de hand met al die fietsers.
    Maud heet mich gester de hule nacht wakker gehoie mit de optredens van mam.
    en toen hij ik beloofd um Maud een live optreden te geven in Zeeland, het werkte ,want toen ging Maud eindelijk slope.
    En doe mos noch uns get mier achterlote oppe site angers goon ik dich nog missen ouk :)

• 03 Juli 2009 - 10:46

Maud Broens:

daaag pap

ben gister bij opa en oma geweest en opa wou de site ook weten :P
    dus je kunt wat verwachten van opa :D

xxxxx nog heeel veel plezier

• 03 Juli 2009 - 18:11

Ha die Mart,
    dit is de laatste keer dat ik kan mailen,ben ook druk bezig met pakken,Ramon is weer thuis gekomen van het bos met de nodige schrammen tot bloedens toe, en Maud heeft haar eerste gedeelte van de proefwerkweek er weer op zitten, dus nu gaan wij er ook eens lekker tussenuit, de foto s en de reactie s worden hier door ons gretig gelezen, erg leuk om te zien met prachtige fotos ,
    geniet er nog van vele groeten Marion

• 05 Juli 2009 - 16:01

Hallo Allemaal:

leuke weekend gehad met de familie verbruggen in zeeland ?
    zaterdag zijn wij de startnummers op gaan halen en daarna wat rond gaan wandelen, het was een groot circus. er was vanalles te zien wat met fietsen, wielrennen, te maken had van fietsen,van allerhande toebehoren zoals wielen,zadels, kleding,voeding etc.. en alles op zijn italiaans dus tot in de puntjes verzorgt en afgelikt. savonds nog wat geeten in het hotel en vroeg naar bed.
    zondag vroeg uit de veren, 4.15 uur, eten en weg. start om 7 uur in la villa. de tocht was schitterend . er deden 8500 deelnemers mee, en deze starten bijna allemaal tegelijk het was een groot mierennest.
    de afstanden ware verdeeld in 55 108 en 138 km. in het begin start iedereen dus tegekijk en na 55 km valt de eertse groep af en na ongeveer 80 km komt de splitsing voor de 1108 en 138. wij deden de 138 en deze waren zwaar het koste de nodige zweetdruppels. de verzorging was perfect . er zijn echter ook de nodige ongelukken gebeurd de ambulances hadden het druk. maar wat wil je ook met afdalingen waar snelheden werdeb bereikt tussen de 70 en 80 km per uur. al met al een gebeurtenis om nooit te vergeten. morgen komen we terug maar weten nog niet hoe laat. bellen nog. nu een dikke pot bier gaan drinken op deze prachtige tocht en mooie dagen

groetjes mart

• 06 Juli 2009 - 05:29

Hallo Mart,
    Voor als je misschien vanmorgen nog even de mail checkt,het was prachtig in Zoutelande en allemaal zo rood als een kreeft,, het is fijn dat je weer naar huis komt na een avontuur zoals ik lees is het prachtig geweest,
    een goede reis terug naar huis en tot vanavond,
    liefs Marion

• 07 Juli 2009 - 10:12

Ramon:

doe bis al thoes dus uhhhhhhhhh. potdorie ik weit niks mier te typen.

(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(: