Zondag 5 juli 2009 - Reisverslag uit Rome, Italië van velomeijel - WaarBenJij.nu Zondag 5 juli 2009 - Reisverslag uit Rome, Italië van velomeijel - WaarBenJij.nu

Zondag 5 juli 2009

Door: webmaster

05 Juli 2009 | Italië, Rome

Vandaag was de grote dag. De dag van de Maratone dles Dolemites. Om 4:15 liep de wekker al af en konden we aan het ontbijt. Compleet verzorgd door Katarina onze rots in de branding wat betreft eten en drinken. Nadat we gegeten hadden snel de spullen bij elkaar gepakt en richting Montana vandaar uit samen met Jan naar La Villa voor de start. We waren ingedeeld in de Warsteiner groep. De officiële start was om 6:30, uiteindelijk vertrokken om 7:00 uur. Als eerste het Sella rondje met daarin de de Passo de Campalongo, de Passo de Pordoi, de Passo de Gardena, passo de Sella. Een schitterend rondje met daarin prachtige uitzichten. Nu vooral met uitzicht op de bergen en op de voorgrond lange rijen fietsers voor ons en achter ons. Na het Sella rondje nogmaals de Passo de Campolongo en van daaruit door naar de twee kopstukken van de dag, de passo de Giau en de Passo de Falzarengo die doorloopt naar de Passo de Valparolo. Onderweg ruim voorzien van eten en drinken. Het was allemaal perfekt geregeld. Ook een voordeel was dat het parcours volledig autovrij was zodat je vrij kunt afdalen zonder rekening te hoeven houden met tegenliggers. Snelheden van tegen de 80 km per uur werden gehaald. Onderweg een tegenvaller. Frank had last van een Duitser waardoor ze samen onderuit gingen. Gelukkig zonder grote gevolgen. De totale ronde werd afgerond binnen ruim 7 uur waardoor we bij een volgende deelname verder naar voren mogen starten. Gepromoveerd van groep D naar groep C. Bij de finish werden we verwelkomt door publiek dat ruimschoots aanwezig was. In de ijshal konden we gebruik maken van eten en drinken. Pasta en ……. Daarna terug naar de auto en terug naar het hotel om er daar nog een te drinken op de goede afloop. Een gezamenlijk afscheidsdiner met Jan en Riet Korsten. Het toetje was speciaal verzorgd door Katarina, tiramisu volgens eigen recept. Een geslaagd verblijf in Italië zit er weer op en morgen weer terug naar Meijel!

• 05 Juli 2009 - 19:35

Mart Rooijakkers:

Mannen een geweldige prestatie en...Gefeliciteerd met jullie promotie naar de C groep!
    Mart

• 05 Juli 2009 - 19:40

Ria Karis:

Petje af voor jullie allemaal, een hele prestatie! En natuurlijk een geweldige ervaring om aan deze Maratone dles Dolemites deel te nemen. Een veilige reis terug morgen en tot ziens in Meijel!

• 05 Juli 2009 - 19:45

Ger Hendriks:

Proficiat met deze prestatie. En een veilige reis naar huis.

• 05 Juli 2009 - 19:48

Lenneke:

Gefeliciteerd met jullie promotie!! Het is natuurlijk wel weer heerlijk om morgen naar huis toe te komen, maar helaas zal ik der niet zijn pap! want ik ben een weekje op kamp ;) we houden nog wel contact! Fijne terugreis en pap tot vrijdag! Groetjes Dochter lief

• 05 Juli 2009 - 21:39

Wilma:

Proficiat broertjes en de rest van de groep. Frank is jou fiets nog in orde ??? En ook nog een promotie in de wacht gesleept, goed zeg.Nu nog de reis naar Meijel en dan gaan we luisteren naar de sterke verhalen,lijkt me leuk,ik ben trots op jullie allemaal. Groetjes Wilma

• 06 Juli 2009 - 06:27

Carla Korsten:

Hallo heren!

Een hele prestatie, als je de foto's ziet! Ik krijg er zelf zin van als ik de foto's zie, een prachtig gezicht.
    Een goede terugreis en geniet van de napret.

groeten, Carla Korsten.

• 06 Juli 2009 - 12:48

Piet Van Bree:

Proficiat met jullie prestatie en behouden terugreis.

p.s. Mart, we hebben een waardige vervanger voor jouw in huis onder de thuisblijvers. Vraag Chris maar even.

• 06 Juli 2009 - 17:19

Mieke:

Proficiat mannen!!!!

• 06 Juli 2009 - 17:48

Elly Ewalts:

Chapeau heren!! Nu jullie gepromoveerd zijn, kunnen jullie het wellicht niet nalaten om nog eens terug te gaan.

• 06 Juli 2009 - 20:29

Fam Korsten Brabant:

Gefeliciteerd met jullie prestatie, wij kunnen het niet nadoen.
    Hebben al die vitaminepillen en uren lang oefenen en afzien toch zin gehad.

• 06 Juli 2009 - 21:20

Dirk De Maat:

Klasse werk, respect! (voor de hele groep)
    Frans Jozef, ik heb het gezien hoe zwaar het is daar. Voor mijn 120 pk stelde het niets voor. Wat zijn de dolemieten toch mooi he!
    Groeten Dirk